czwartek, 10 maja 2012

Dziób c.d.


Wklejanie wręg jak zwykle.
Ściski, kątowniki, klocek aluminiowy i suwmiarka.
N poniższym zdjęciu dobrze widać zastosowanie klocka:



Pierwszy komplet wręg dziobowych dociskałem dodatkowo ściskami jak na zdjęciu,
ponieważ skrajne traciły prostopadłość do stoczni.


Potem doklejenie drugiej części wręg dziobowych.
Tu kroki jak poprzednio.
Mogę dodać, że do obróbki krawędzi użyłem wiertarki z rolką ścierną z pasków papieru ściernego, tak by dokładnie i gładko wyszlifować wklęsłe części wręgi.

No i miałem jeszcze awarię L
Nie mam zdjęcia, ale podczas szlifowania pilnikiem górnej części wręgi 31 ułamałem jeden z wąsów.
Za mocno dociskałem pilnik do krawędzi. Wrr.
Dokleiłem po zamontowaniu całości.
Mam nadzieję, że będzie się trzymał.
W razie co będę musiał jakoś wzmacniać.

Brak komentarzy: