czwartek, 10 maja 2012

Kratownica

Szkielet kadłub ukończony. Kolejny etap to kratownica wzmacniająca pokład.
Stwierdziłem, że nie będę inwestował w kilkanaście ścisków w związku z tym do ustabilizowania pokładników na wręgach użyłem spinaczy do suszenia gaci i listewek do poszycia..

Żeby nie pomazać klejem tych listewek użyłem cienkiej folii ( okładka z zeszytu bis’a)

Na poniższych zdjęciach dokładniej widać sposób ściskania





W następnej kolejności sprawdziłem szparki pomiędzy pokładnikami a wręgami, ustawiłem je symetrycznie, wkleiłem listewki i przygniotłem kłódkami do wyschnięcia (ponad 1h).

1 komentarz:

Daniel Pawski pisze...

Jak dla mnie kratownica trochę inaczej się kojarzy. Ogólnie myślałem bardziej o kratach stalowych https://www.alumatex.pl/produkty/kraty/kraty-stalowe.php które tak naprawdę nadają się do szerokie wykorzystania.